måndag 5 mars 2012

Men shit.

Herregud, jag hann inte mer än att ställa ifrån mig datorn innan jag däckade, sen sov jag i två timmar och när jag vaknade var jag helt väck, men ändå tillräckligt med i matchen för att inse att jag inte skulle hinna springa iaf. Dessutom var kylskåpet tomt på färskvaror igen (jag hatar när det händer) så då fick jag med mig mamma och pappa till Maxi istället. Då var det påfyllt där och jag får helt enkelt vila från träning i eftermiddag. Det gör kanske inte så mycket, jag ska ju springa med Pasi Salonen imorgon! Jag vet, vilken grej. Det blir ju mer träning för mig än för honom givetvis, med tanke på att mitt tempo antagligen kommer kännas som en lättare promenad för honom.

Nu är det snart dags för mig att åka tillbaka till gymmet. Måste säga att jag längtar hem redan.

2 kommentarer:

  1. Fy vad häftigt att få springa med honom! Hoppas självklart på en update här på bloggen om den rundan ;) hehe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte varje dag man får chansen att göra det!:) Sjukt kul!

      Radera