fredag 2 mars 2012

Fredag.

Idag är jag ledig, så planen är att inte besöka actic en enda gång. Brukar köra intervaller på fredagar men tror jag skippar det idag och springer ute istället. Kanske kan orka med lite fartlek, men jag är sjukt stram i baksida lår så det kanske blir ett väldigt lätt återhämtningspass istället. Innan dess ska jag ut på promenix med världens bästa Mia, och sen ska jag till stan och fixa lite grejer där. Jag startade dagen _assketahungrig givetvis- med att upptäcka att bovetegrynen var slut, och som den frukostnazin jag är kunde jag ju inte bara "äta nånting annat istället" (herregud, gör folk verkligen så!?), så jag fick sätta mig på cykeln och trampa bort till Ica. Jag skulle handla gryn och och mjölk, men råkade komma hem med två fulla kassar. Det går ju åt, liksom.

Ni har väl inte glömt anmäla er till Pasi Salonens föreläsning på tisdag kväll i Arenan förresten?? Gör det nu isf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar