söndag 18 mars 2012

Jag är ändå glad över att inte vara 18 längre.

Lördagskvällen var ju..intressant. Det var jättehärligt hemma hos Flavia, god mat, fina människor och mycket skratt. När vi gick (ja för det är ju lite så man gör när man inte är asfull och tycker att det är världens företag bara att ta sig ur lägenheten) ner till stan kom vi inte längre än till bankomaten vid McDonalds förrän jag kände mig som morsor och farsor på stan. Sen fortsatte det lite så kan man säga, och det jag mest reflekterade över var när det var jag gick från att tänka -vid synen av en något överförfriskad människa- "åh hon/han har haft jävligt kul ikväll" till "åh jag hoppas den inte spyr på mig". Herregud, när gick jag från att VARA den där överförfriskade människan?! Jag gick hem ganska tidigt för att inte totalförstöra söndagen. Det säger väl allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar