torsdag 22 mars 2012

Tänk vad bra det blir när man fyller dagarna med träning och underbara vänner.

Bra dag. Sprang, jobbade, upptäckte att jag helt oväntat fick in pengar på kontot -varav jag (som vilka andra normala människor som helst) kände att jag ville lägga dem på nåt kul- så jag åkte och handlade mat efter jobbet. Ljuvligt med ett välfyllt kylskåp och en frys man knappt kan stänga (dock är det ju väldigt viktigt att man ändå kan stänga, eftersom man annars tappar lite av själva grejen med att ha en frys överhuvudtaget). Sen mötte jag upp Mia och Martina på ica, varpå vi fixade lite tacosmaterial och gick hem och tillagade. Mycket bra kväll. Nu har alla vännerna gått hem, jag ska försöka komma ihåg maglåten och tricepslåten som jag liksom freebasade lite under förra veckans powerpass, och så ska jag drömma om dem inatt så att de sitter som berget imorgon när jag har passet. Godnatt hörrni.

Jag körde för övrigt bara ett pass idag. All heder åt mig som lyssnade på kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar