tisdag 27 mars 2012

Även när du tror att du har gett allt så finns det alltid lite kvar.

Herreguuud det var jobbigt idag. Trodde spinningen skulle pågå för all framtid, och det enda Åsa höll på att tjata om var motstånd, hela tiden motstånd. Men jag gav allt jag hade och sen mördade jag musklerna på functional-passet efteråt. Efter det tänkte jag att jag skulle ta en välförtjänt vilodag imorgon, men så fick jag sms från en skadad Martina som undrade om jag kunde ta hennes power imorgon bitti, så jag tänker överträning. Ösa på allt och lite till och sen ta vila på torsdag. Risken är ju dock att jag efter dagens pass bara kommer orka stången imorgon. Pumpa bicepscurls med luft, typ. Och kanske springa lite innan. Överträning alltså.

1 kommentar:

  1. Du kan ge igen på powern i morr'n, men inte om du lyfter luft - du måste peppa mig. Pepp, Maddish, pepp! Maxa vikterna!

    SvaraRadera