lördag 10 mars 2012

Godnatt.

Nu är det så som såhär att jag har tittat på melodifestivalen ikväll. Ja det har jag. Jag tyckte inte att det var särskilt bra, jag kan erkänna att Loreens låt är ganska härlig och att Dannys låt är grym att spinna till, men utöver dessa två undantag tyckte jag att det var en ganska sorglig historia. De en miljard övriga kanalerna hade ju dock anpassat sitt utbud efter de förväntat låga tittarsiffrorna, så melodifestivalen var ju liksom det som fanns om man inte gillar Americas funniest home videos onaturligt mycket (finns det verkligen människor som tycker att det är roligt? Jag tvättar hellre alla mina sockar - PLUS sorterar och sätter ihop dem- två gånger om än tittar på Americas funniest home videos. Americas funniest home videos skulle kunna användas som tortyrredskap, utan problem). Men iaf. Nu kan jag ju hänga med i snacket, och det känns ju bra. Snacket vill man ju vara med på. De senaste två timmarna har jag dock inte varit så koncentrerad på själva festivalen, utan mer på att jag måste vara vaken en stund till om jag inte ska betrakta mig själv som officially old, eller ännu värre- practically dead. Nu är klockan tio i elva och jag tycker att jag har gjort en fin insats som lyckats hålla mig "vaken" här i soffan, så nu ska jag med gott samvete lämna in för ikväll. Flugan är fortfarande ute och jag antar att han inte kommer komma tillbaka. Det kanske var ett misstag det där med att försöka döda honom med dammsugaren, men hallå, vi kunde ju ha pratat om det åtminstone.

Imorgon är tanken att det verkligen ska vara vilodag, måste ju lyckas få till en av de tre tilltänkta iaf. Det kanske inte är något jag skulle sätta några pengar på dock. Så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar