torsdag 15 mars 2012

Nej men ingen jättebra torsdag faktiskt om jag ska vara ärlig.

Det blir ingen spinning ikväll, känner mig sjukt osugen och har ingen lust att knalla tillbaka till jobbet faktiskt. Tänkte att jag nog kunde pressa mig igenom en runda i löparskorna förut ändå, men så när jag hoppade ur soffan och tog tre spänstiga steg ut i hallen så kände jag att jag nog inte kunde det ändå. Det var tillräckligt ont för att till och med jag skulle fatta att det nog mest vore skadligt att riva av ett löppass, även i lugnt tempo.Istället fick det bli lite hemmaträning, en snabb cirkelhistoria med 20 armhävningar, 20 rygglyft, 20 situps, 20 höftlyft och 10 upphopp i fem varv. Ja alltså upphoppen gick bra, det är inte den rörelsen som gör ont. Det var ju inte världsmästarträning direkt, men jag höll bra tempo, kort vila och blev svettig, så det känns ju bättre än inget.

Nu sitter jag med färg i huvudet och hoppas på det bästa. Det kan gå lite hur som helst det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar