fredag 30 mars 2012

Som vanligt, den virrigaste på passet är instruktören som knappt vet vad hon heter. Men de blev nog trötta ändå, folket.

Power och en mil löpning får räcka som träning idag, jag jobbar stäng idag så det finns inte riktigt tid till mer än så. Benen är sjukt tunga och kroppen känns lite sliten så det är väl kanske ganska lägligt ändå. Det har inte blivit så mycket löpning i veckan, men jag tar igen det nästa vecka tänker jag. Då kommer det inte bli så mycket alternativ träning så då kommer nog benen kännas fräschare igen. Nu ska jag snart tillbaka till jobbet igen, så jag ska softa med lite Kepler (hur soft det nu är att sitta och nervöst titta sig över axeln var tredje minut, trots att man sitter med ryggen mot väggen) innan det är dags.

Dagens bästa är för övrigt att jag äntligen får träffa Mia igen! Har inte sett skymten av henne sen i lördags så det är allt på tiden känner jag. Vänner kommer lika högt upp på listan som löpning, förstår ni.

1 kommentar:

  1. Jaaa...idag ses vi äntligen och då blir det kramkalas :D

    SvaraRadera