söndag 18 mars 2012

Det jobbigaste med att träna så mycket är att man måste duscha typ en miljard gånger om dagen.

Det är ju inte så att jag bara äter semletårtor vind för våg, nej nej. Utöver de 15km jag tillbringade i mina löparpjux imorses ska jag hänga i spinningskorna i en timme här snart. Det blir fint det, känner att jag ska ladda med novalucol idag istället för min sedvanliga pwo. Med den kolhydratladdningen jag har kört idag lär jag ju inte behöva något uppiggande överhuvudtaget.

Spinning alltså. Sen efteråt kommer Johan hit och käkar tacos. Ja, och umgås då, men det där är ju sekundärt. Mat går alltid först vet ni, alltid. Och jag håller med dig Carina, det lät märkligt det där med flera timmar utan att äta, jag ska inte ens låtsas att jag lyckades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar