lördag 3 mars 2012

Jag åkte hem när pappa insisterade på att Melodifestivalen skulle visas även på köksteven.

Vägningshistorian imorses gick prima, är sjukt glad över att ha gått ner 6,5kg på 9 veckor. Dessutom hade måtten minskat och man ser faktiskt ganska stor skillnad på bilderna. Sen väntade en jobbdag -som började med en polisanmälan efter att ha upptäckt att vi hade haft inbrott på natten- där min absolut största ansvar var att servera blåbärssoppa och fylla på vattenflaskorna åt de tappra och otroligt duktiga deltagarna på vasaspinngen. Jag måste säga att jag gjorde det väldigt bra, är nästan förvånad över hur bra jag löste det rent logistiskt. Borde skriva med det i CV:t. I eftermiddag kom Malin och David till gymmet och fick sig ett träningspass de sent ska glömma. Riktigt duktiga var dem, och syrran imponerade stort när hon rev av de sista intervallerna på löpbandet efter ett hårt crossfitpass.

Jag följde med hem till mamma och pappa efter det, och vad väntade när vi kom fram om inte nygräddade våfflor!? HERREGUUUD vad jag tycker extra mycket om min mamma ibland. Helt ljuvligt var det, och jag njöt av varenda gräddklick. Det sitter säkert fint imorgon bitti när jag ska springa med R igen. Jag kommer säkert inte alls ångra att jag tryckte i mig våfflor och extra mycket köttgryta till middag. Jag kommer säkert tycka att det är skitgött att springa med en mage lika utspänd som en ballong på bristningsgränsen. Antagligen. Vi kan ju se imorgon vad jag tyckte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar