torsdag 1 mars 2012

Happy thoughts.

FIIII FAAN VAD JAG ÄR BRA!! 17,5km och jag snittade 4.46-tempo. Jag har aldrig sprungit den distansen så fort innan. Jag har aldrig ens sprungit milen på under 50, det var mitt delmål till juni. Men vet ni att jag gjorde det redan idag. Passerade 10km på 48.10 (vilket bilarna som åkte förbi fint blev varse då jag sprang och gjorde segergester) och när jag tog 12 på under 60 tänkte jag att jag lika gärna kunde fortsätta att trycka på. Det var det underbara vädret som gjorde det, vilken känsla det var att få springa idag. Lycka i varenda steg. Jag ger mig själv en klapp på axeln.

6 kommentarer:

  1. Så jäkla grymt!! Du är bäst min älsk!!!!

    SvaraRadera
  2. Assketasuperbra!!! Super-Madde!!!

    SvaraRadera
  3. Svinbra!!! :)

    / Leffe

    SvaraRadera
  4. Bästa Madde!!! Sköen va du är grym!! :)

    SvaraRadera