fredag 16 mars 2012

Shout it out.

Nu är jag glad igen! Började dagen med att leda power, och sen rev jag av en mil på bandet efter det. Skulle egentligen varit med på spinningen efter powern, men ångrade mig i sista stund och tänkte att jag skulle springa ur benen lite istället. Ta några kilometer och sen åka hem liksom. Men ni vet ju hur det är..när jag började kunde jag inte sluta, och vad som skulle vara 4-5km lätt nedvarvning blev plötsligt ett 10km långt tempopass. Lustigt när sånt där händer. Ett bra morgonpass alltså och frullen var ju assketagod nu såhär efteråt. Nu ska jag snart tillbaka till gymmet, börjar jobba kl 14 så det blir några timmars soffhäng innan det.

Det var för övrigt en av stammisarna på passet som tyckte att jag skulle ta det lite lugnt med dem och tänka på att "det ju är fredag". HA! Det var då jag blev överjävlig. Kollektiv bestraffning, funkar hur bra som helst. De gillar mig, mina deltagare

1 kommentar:

  1. Hade gärna vart med på den där powern men fick inte sova förrän halv 4 i morse, så jag var inte så sugen på att ställa klockan på 7.... Såhär dåligt brukar han sällan sova dock och till nästa kvällsvecka borde han ju va frisk så jag ska göra ett nytt försök då!

    SvaraRadera