lördag 31 mars 2012

Löpning-frukost-jobb-lunch-jobb-fika-jobb-löpning-middag-choklad.

Fikalördagen bestod av kaffe, Budapest-tårta och poptarts, och deltagarna var jag och Åsa. Mycket fika på få personer kan man ju tänka då, men vi löste det. Jamen det är väl klart att det tog slut, MAN LÄMNAR JU INTE FIKA. Lite lätt illamående var vi ju efteråt det klart, men det är ju sånt man får räkna med. Använde all den där energin (okej kanske inte AAALL energi, den hade väl räckt till en hel mara och lite till, men en del då) till en kort löprunda efter jobbet sen. Det blev 8km på 38 min, så det funkade ju ganska bra att ladda med tårta faktiskt. Kanske kan vara ett vinnande koncept (så länge man lär sig leva med den konstanta känslan av att ha en gräddklump i halsen som liksom när som helst kan explodera och komma upp).


Nu är det slapparkväll i soffan som gäller. Ååh vad det är skönt med såna lördagar ibland. Jag är ett sånt härligt sällskap, måste jag säga. Jag älskar att umgås med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar