onsdag 21 mars 2012

Inga vantar, inget pannband och inget lager två. Vår people, det är vår!

Det är verkligen underbart väder ute så det var ju bara att ge sig ut på en runda imorses när jag vaknade. Hade ju inte räknat med att det skulle blåsa så förbannat dock, men det gick bra ändå. Såg till att hålla ett lugnt och fint tempo, så det var bara skönt, även om jag kan erkänna att benen var ganska sega från igår. Elva km slutade jag på iaf, så det var ju helt okej.

Jobbar kväll idag så har förmiddagen ledig. Funderar på ett intervallpass innan jobbet, men jag vet inte riktigt om min mage pallar det. Det var inte helt utan problem på morgonrundan så det kanske är dumt att bråka ännu mer. Jag ska ju ändå jobba efteråt, det är ju bra om jag kan stå upp då menar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar