måndag 26 mars 2012

copy paste.

Det är tråkigt att blogga när någon snor ens ord och låtsas att det är sina egna. Därför har jag inte haft så stor lust att skriva. Det jag skriver här kommer liksom från hjärtat och då är det frustrerande när någon annan kopierar mina tankar. Jag bestämde dock att jag skiter i det nu och att jag fortsätter precis som vanligt. Jag kan bara påverka det jag gör, om någon annan tycker att det känns okej att använda det jag skriver så är det upp till den personen. Med det sagt:

Det blev ingen mer löprunda igår, jag handlade efter jobbet och sen låg jag i soffan hela kvällen. Idag öppnade jag gymmet, så ingen morgonträning. Hade funderingar på att vila helt idag, men sen kände jag att det allt får bli en runda ändå, trots starka vindar och svaga ben. Jag slänger på mig lite mysiga löparkläder, håller nere tempot och bara joggar en sväng tänker jag. Bara för att liksom känna känslan. Sen när jag kommer hem ska jag äta middag, mysa in mig i soffan, läsa Kepler, hämta mig från läsningen, se på 30 grader i februari och sen sova. En helt okej måndagskväll känner jag. Det kör vi på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar