måndag 5 mars 2012

Lång dag imorgon så vi kan ju hoppas att min powernap inte pajade nattsömnen.

Jag läääängtar (det var nästan värt 5 ä:n men jag tyckte att det hade känts lite lätt överdrivet) tills på torsdag då jag är ledig hela långa dagen. Då ska jag ta sovmorgon till sju och sen ska jag ge mig ut och springa och sen ska jag vårstäda min lägenhet. Den ska bli så ren att den egentligen borde stängas av för att det finns så ohälsosamt lite bakterier. Gud vilken härlig dag. Sen ska jag riva av ett träningspass som gör att kroppen blir så mörbultad att jag överhuvudtaget inte vill träna på tre dagar. Efter powern på fredag morgon har jag nämligen tvångsvila i helgen. Mitt nya upplägg gör att vilan är centrerad till 2,5 dagar varannan helg+ 1 dag den andra helgen. Hittills känns det alla tiders, men så har det ju bara gått 8 dagar också. Fråga mig igen om två veckor.

Hur har det gått med era mål såhär tio veckor in på 2012? Har ni bitit ihop?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar