söndag 18 mars 2012

Go kväll.

Spinningen gick alla tiders. Jag försäkrade mig innan om att jag inte skulle sitta ensam och muppa på en cykel, så när passet började satt vi tre instruktörer bänkade på första raden. Ulrika fick av diverse orsaker tyvärr hoppa bak efter en liten stund, men Åsa och jag kunde hetsa varandra passet igenom. Det gynnar det där, att ha någon man känner bredvid så att det svider lite extra om man mot all förmodan skulle få för sig att lägga in en mikrovila någon gång under passet.

Nu har jag ätit ihjäl mig på tacos, så jag tänker att efter den här helgens kosthållning behöver jag nog inte äta kolhydrater igen på ett par år. Men gött har det varit, och den där semletårtan lär jag ju drömma om inatt. Dessutom har det varit en bra träningshelg också; Power, 10km löpning och 55 min spinning i fredags, 16km löpning i lördags och 15km löpning och 55 min spinning idag. Jag tänker att jag ändå jobbade mig till varenda smula av den där tårtan. Ååh jag längtar till nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar