tisdag 27 mars 2012

Det var ju kul så länge det varade.

Ledig dag idag. En av två under en 18-dagarsperiod. Lägligt nog drabbades jag av en släng insomnia igår kväll, så det bäddade ju för att den här dagen skulle bli seg och trött och mest utgöra en väntan på att få gå och lägga mig igen. Dock vaknade jag med spring i benen vid halvåtta, så jag seizade dagen och gav mig ut. Tänkte att 10-12 nånting skulle bli lagom, men det slutade visst på 16. Skön morgonrunda i underbart väder, och dagen känns inte lika motig längre.

Tanken var att jag skulle vara ledig på lördag och då skulle min brutta komma hit. Vi har inte träffats på två månader och det är alldeles för lång tid när det gäller sin bästa vän. Jag trodde det var löst så jag var superglad igår kväll, men nu fick jag beskedet att det inte alls var det. Så istället för att äta hemmagjord pizza med Anna på lördag får jag ägna mig åt att stänga gymmet. Hur mycket jag än tycker om mitt jobb så hade jag faktiskt föredragit lite bruttanhäng. Jag tycker lite synd om mig själv precis just nu. Dagen dog, kan man säga.

1 kommentar:

  1. Din sämre hälft27 mars 2012 13:00:00

    Jag hade också föredragit bruttanhäng!<3

    SvaraRadera