söndag 23 oktober 2011

Update.

Bra dag igår! Efter morgonpromenaden med Hanna, Mia och Martina stannade vi på Wienerbageriet och köpte färskt bröd till frukost. Kanske lite mycket bröd dock för jag var nästan illamående fortfarande när jag begav mig till gymmet vid elva. Box-passet var helt fruktansvärt jobbigt, och det kändes som att jag hade kräks i halsen under hela passet. Avstod ett par st armhävningar där i mitten för att jag på riktigt var rädd för att framkalla en kaskadspya. Efteråt var det fika med alla deltagare, Hanna hade bakat tigerkaka, Hannah kladdkaka och jag bullar, så det var ju en lunch kan man säga. Mådde ännu mer illa efter det givetvis.

På eftermiddagen kom min brutta till mig och sen begav vi oss mot O´learys för bowling med jobbet. Tjejerna slog givetvis killarna (vilket var ganska tur eftersom halva tjejlaget är kända för att vara fruktansvärt dåliga förlorare). Efter det gick vi ner till Glädje och käkade tre-rätters. Herregud så gott. Vid halvett kände tanterna att det var dags för refrängen (då när vi inte kunde svälja våra jäspningar längre) så då gick vi hem. Men det var en väldigt lyckad kväll minsann, med massor av skratt och roligheter.

Idag börjar det hårda livet turbo, skippar ätardag i några veckor framöver för att se om det känns bättre i kroppen. Får det inte att funka riktigt, vilket är riktigt frustrerande. Stenhårt nu, inga sötsaker alls överhuvudtaget, kom ihåg det!

En snabbis till gymmet nu för att kolla läget med Lifestyle-medlemmarna, och sen ska jag och Hanna tapetsera idag!:) Snälla fina mamma kommer in till stan för att lämna tapetseringsgrejer till mig och sen är det bara att sätta igång. Äntligen ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar