lördag 8 oktober 2011

Jävla ballonger överallt. Rena turen att ingen smällde i örat på mig. En jävla anspänning alltså.

Helt slut. Bara själva andningen är ansträngande nog och jag ligger nu utslagen på sängen efter en lång dag på Hälsomässan. Fötterna är svullna och värker (återigen, jag borde verkligen införskaffa mig stödstrumpor) och jag mår illa efter allt moffande vi har gjort idag. Dessutom är det inte slut än. Lite vila nu i en timme till och sen bär det av hem till Kristin det där vankas middag och efterrätt. Man måste ju bara älska lördagar.
 Om man flexar samtidigt som man äter kanelbulle måste det ju vara helt okej tänkte vi. Om man förstorar bilden, tar fram förstoringsglaset och tittar riktigt noga kan man dessutom se tillstymmelsen av en kontur. Kanske behöver jobba lite hårdare på det där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar