torsdag 6 oktober 2011

Fördelen med att jobba mycket kväll är att man missar alla dåliga tv-program.

Killen på tv3 gråter över ett förlorat xbox och verkar i nästa klipp förvånad över att han och hans tjej nu måste "spara ihop till de dem vill köpa". Jag trodde att det var så alla människor var tvungna att gå till väga om man inte vill ha kreditskulder. Tyvärr ligger fjärren för långt bort för att jag ska orka byta kanal. Mitt vänsterben värker, från fot via smalben upp till sätesmuskeln. Innebär det att de ca 14 löpsteg jag tog över gräsmattan för att undkomma regnet förut, var ett dåligt drag? Eller är jag bara gammal? Min teori är att jag har fått en propp. Men det ignorerar jag helst. Min tvätt, hör och häpna, tar aslång tid på sig att torka. STOR SKRÄLL. Jag är ej förvånad. Funderar över vad jag kan göra åt saken och inser att det är slöseri med tid. Det går inte påverka torktiden på tvätt som redan hänger i ett torkrum. Imorgon ska jag jobba från 7.45-18, kul ju. Först power och sen ska jag och Hanna stå på hälsomässan. Och efter det ska vi knalla in på gymmet igen och köra ben+mage. Sen får det nog bli vila på lördag (eventuellt. Kanske. Eller kanske inte ändå. Vi får se helt enkelt).

Nu ska jag hämta tvätten (som med all sannolikhet fortfarande inte är torr) och sen ska jag packa ner träningskläder och frukost och göra i ordning ett par mellanmål inför morgondagen, och sen ska jag gå och lägga mig. Och jag ska sova tills klockan ringer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar