måndag 17 oktober 2011

Bra start på veckan ju!

Åh, bra pass bra pass! Sjukt svag fortfarande (Hanna hade ett allvarlig snack med mig om att jag faktiskt inte kan förvänta mig att vara på samma nivå som i våras, med tanke på att jag knappt tränat någon styrka alls i sommar (okej, såå allvarligt kanske det inte var, men hon sa det iaf)), men efter halva passet taggade jag till ordentligt och pumpade ur allt jag hade. Herregud så gött. All cred till Hanna, världens bästa monster.

Nu ska jag ta det lugnt i någon timme och sen ska jag tillbaka till gymmet för 75 min spinning. Måste ju passa på att träna ordentligt nu för på lördag ska jag boxas mot Hanna i 90 min, och med tanke på hennes överarmar finns det ju risk för att jag inte kommer klara mig. Jag är lite rädd faktiskt. Ängslig, så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar