fredag 14 oktober 2011

Imorgon imorgon imorgon.

Men guuud för en lång dag! Har känt mig hungrig och assketatrött hela dagen och eftersom både träning och kost funkat bra i veckan så lyxade jag med plocksallad från ICA till middag. Var inte alls sugen på lax och sallad som jag hade tänkt. Sen orkade jag (det är ett stort kors i taket här) inte ens äta av hallonkesellan jag skulle få unna mig efter maten. Det ska mycket till, hoppas jag inte börjar bli sjuk eller nåt.

Nu är det som dan före dopparedan här för imorgon är det ätardag, tjoho! Dock bara på kvällen iofs, men ändå. Überspontan som jag är ringde jag Johan redan i början av veckan och frågade om vi kunde äta kött, barbecue-pommes och massa bearnaisesås till middag på lördag. Eftersom han är en sån bra vän gick han med på det (sådär fem dagar i förväg), utan att ens dumförklara mig. Sa bara "javisst kan vi det, men OM du skulle vara sugen på något annat på lördag så går det ju bra att ändra sig". Jag förstod ingenting. Ändra sig? Planer är ju planer, herregud. Så ni kan ju förstå att jag sett fram emot morgondagen hela veckan! Godis ska jag ha också. Och efterrätt kanske. Och juice!! Herregud, jag kommer ju inte kunna somna i natt (eller imorgon natt heller att döma av det tilltänkta sockerintaget).

Först blir det dock en morgonpromenad med bästa tjejerna. Uppstigning 07.00, en timmes prom och sen jobb 8.45-15. Sen blir det vilodag imorgon, det kommer nog bli två pass på söndag så det känns läge för en mellandag faktiskt. Men nog om det, sova nu, måste bli imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar