tisdag 25 oktober 2011

Jag är dålig här just nu, men det är för att jag ska hinna vara bra på andra ställen.

Oj, lång dag. Det har varit en del jobb och en del fix, men jag har ändå sett till att få in min träning. Allting går om man bara vill, det krävs ganska mycket planering bara. Var uppe med tuppen och tog en morgonjogg. Den blev något längre än igår och det gjorde inte ont alls! Kände mig lite stum i vaderna men det beror väl mest på att jag har hunnit bli ovan. Innan jobbet lyckades jag även köra helt slut på min stackars mage, ska bli intressant att se hur det går på mitt pass imorgon bitti. Kan ju bli tufft med plankan känner jag. Innan powern ska jag ta en morgonpromenad med Hanna. Det blir en tidig start även imorgon alltså, men det är förvånansvärt gött att vara uppe innan solen och traska runt i morgonluften faktiskt. Helt klart värt att lämna en varm säng för. Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp dock.

Glöm inte bort träningen i veckan! Inga ursäkter vet ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar