söndag 30 oktober 2011

Jag har sett repriser på program jag inte visste existerade.

Nu har jag tillbringat fyra timmar i min soffa (med lite undantag för matlagning och sånt där annat viktigt givetvis) och jag känner att jag börjar gilla det faktiskt. Jag ser charmen med att bara mysa under en filt med te och dåliga tv-program. Men jag tänker också att det är för att jag aldrig hinner göra det annars som jag uppskattar det så mycket. När jag pluggade och bara jobbade någon enstaka kväll så var det inte lyxigt på samma sätt, det blev bara slentrian och var inte alls särskilt rogivande. Men det är ju så, man uppskattar ju bara de där sakerna som man inte tar för givet. Så nu ska jag hänga i min soffa ett par timmar till, sen ska jag gå och lägga mig tidigt. För att jag liksom inte hinner det i vanliga fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar