måndag 3 oktober 2011

Kanske får bli Roman Holiday i natt då. Eller Sabrina. Älska älska Audrey Hepbrun.

Fötterna har känts lite bättre idag faktiskt. Vet inte om det beror på den där strömbehandlingen eller på att naprapaten som utförde den var så snygg att jag glömde lyssna på vad han sa. Nånting med ligament, nånting med att inte springa på ett tag och nånting med att det bara är att vänta på att det ska läka av sig självt. Jag nickade och hummade och låtsades fatta, medan jag i själva verket mest tänkte på vilket mjukt hår han verkar ha och att stackaren var tvungen att ta i mina fötter.

Imorgon är jag "ledig", vilket innebär att jag endast har ett pass (power för gymnasieungdomar, Å.Herre.Gud, skjut mig) och ett personalmöte att tänka på. Mellan powern och mötet blir det till att mosa bröst-triceps med Hanna, och sen på kvällen trycker jag nog in lite cardio. Vad ska man annars göra en ledig kväll liksom? Ja eftersom spinningen belastade lite hårt (jag körde med clips (såklart), tydligen var det "inte så smart". Ofta jag kör spinning med med bara remmar över skorna) så får jag väl muppa mig på en motionscykel eller nåt. Kommer antagligen "tycka att det inte känns alls farligt" och ställa mig på en crosstrainer efter sju minuter.

Tänkte prova att lägga mig nu, hoppas att det är tillräckligt sent för att få sova hela natten. Behöver fasta mat- och sovtider in absurdum. Jösses, som ett barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar