tisdag 18 oktober 2011

Det värsta med träningsvärk i magen är det känns som att man är konstant hungrig (mer än vanligt då förstås).

Jag är snuvig, jag gillar inte det alls, när jag hinner ska jag köpa en flarra Kan Jang och hälla i mig. Med tanke på mängden dödtid jag har framöver lär ju snuvan iofs ha hunnit gå över tills dess. Jag gör så att jag ignorerar det lite snyggt tills vidare, kör på som vanligt. Imorses efter morgonpromenaden gick jag till gymmet och körde mage. Jag öste på som hejsan och magen kändes helt paj efteråt (där kom det där fula jävla ordet igen), precis så som det ska vara. Jag har redan träningsvärk faktiskt, guld ju. Nu har jag lagat matlådor och haft mig så det är bara att vandra tillbaka till gymmet för att jobba en stund. Till stängning närmare bestämt. Vaknade strax innan fem imorses så det kan ju bli intressant det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar