onsdag 19 oktober 2011

Herregud så ointressant egentligen.

Jag har mest jobbat idag. Käkade onsdags-fattig-lunch med Johan efter det första jobbpasset, och sen hämtade jag ut min beställning från Gymvaruhuset (älska Gymvaruhuset, alltid sjukt bra leveranstider!), såg ett halvt avsnitt av Greys och gick till jobbet igen. Tänkte vila men hann inte riktigt med det bland matlådor och fix. Därför ska jag lägga mig nu. Med en gång.

Imorgon är det först promenad, sen väntar ett tidigt rygg/biceps-pass med Hanna innan jobbet. Ska försöka köra på riktigt ordentligt, vet inte om jag orkar köra nåt sen efter jag slutat men tänkte satsa på att fixa lite cardio iaf. Jobbar 10-19.30 så det blir en heldag på gymmet. Det ser ut som helvete här hemma och nummer ett på önskelistan just nu (ja för det är ju snart jul) är en kock. Bonus är ju om han är assketasnygg och i min ålder (ifall det nu är nån som tänkt köpa en kock till mig). Jag hinner iaf varken städa eller laga mat. Dock är frulle, tre mellanmål och matlåda nerpackat i en kasse i kylen så morgondagen är fixad vad gäller käk. Det är ju lite så när man fokuserar på träningen och kosten, man måste vara strukturerad och välplanerad hela tiden.

Det kommer för övrigt hända något alldeles särskilt spännande imorgon, men mer om det då. När allt är spikat, liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar