söndag 30 oktober 2011

Ingen press. Men berätta.

Ibland kan jag undra vilka ni är som läser den här bloggen. Tänker att jag kanske skulle be er berätta. Men så kommer jag på att det finns något skrämmande i att kommentera, med sitt RIKTIGA NAMN dessutom, så då slutar jag opp med att fundera på er och går tillbaka till att fokusera på mig själv. Men det klart, kommer ni över den där känslan får ni gärna dela med er av er själva. Jag är nyfiken.


All cred till Kristoffer för ett av 2011 års bästa låttips.

3 kommentarer:

  1. Träningsnarkoman som flyttat tillbaka till Skövde efter högskolan. Systemutvecklare som tränar så ofta han orkar. Föredrar styrketräning framför löpning (kort intensiv tortyr är bättre än lång utdragen ;) ).
    Men vem vet, kanske ändrar sig efter att man läst här tillräckligt länge.

    Hittade hit via facebook, verkar ha ett par gemensamma bekanta. Tittat in här då och då i någon vecka. Du skriver bra och roligt så det är perfekt att läsa mellan rasterna på jobbet.

    Tränar på samma gym som dig för övrigt. Någon gång kanske man vågar gå fram och hälsa utan att man nu ska känna sig som en stalker :)

    SvaraRadera
  2. Haha löpning slår allt, man måste vara lite sjuk i huvudet bara;) Kul att du gillar min blogg! Jag är inte så farlig (för det mesta) så det vågar du nog!

    SvaraRadera