söndag 16 oktober 2011

Jag är ledsen för kvaliteten på det här inlägget, jag ska skärpa mig imorgon.

Åh.Herre.Gud. Jag vet inte men jag tror att jag kanske lider av sviterna efter en sockerchock som kan gå till historien. Jag har varit som i ett vakuum hela dagen. Tog sovmorgon, sen hade jag Power för Lifestyle-medlemmarna, följt av lite egen cardio. Crosstrainer och Treadclimber, inga konstigheter. Förutom att jag hade BLODSMAK I MUNNEN när jag kom hem. Jag har inte haft blodsmak i munnen sen alla de där intervallpassen vi körde på löpbandet i vintras. Jag höll på att bryta ihop av tanken på att behöva duscha och greja efteråt, som tur var hade jag mat klar, annars hade jag nog ätit mackor och gröt till lunch. En powernap innan jobbet gjorde så att jag ändå var lite halvvaken när jag var där, lyckades till och med genomföra en instruktion utan större problem, fick svälja lite gäspningar mellan varven bara. Sen slog det mig. Anledningen till att jag var så trött (förutom sockerchocken då). Jag har ju inte druckit något koffein idag. I vanliga fall dricker jag en Celsius om dagen (200mg koffein) och ibland (ganska ofta) blir det både Celsius och vanligt kaffe. Inte konstigt att jag är helt väck. Får nog lägga in en beställning på Gymvaruhuset illa kvickt, eftersom jag till min stora förskräckelse upptäckte att jag inte har några Celsius kvar hemma.

Imorgon börjar dagen med en morgonpromenad, sen ska jag (håll i hatten nu) gå på Yoga. Jag vet, helt stört, jag kan inte heller se mig själv på ett yoga-pass. Senast jag var på Yoga var för tre år sen ungefär och då sträckte jag mig. Haha, jag tänker att de andra kan få sig ett gott skratt. Sen blir det ett pass bröst+triceps på dagen med Hanna, och på kvällen ska jag nog gå på spinning. Ja, alltså jag är ledig imorgon, annars hade jag ju inte haft tid att träna tre gånger. Men ska försöka köra på den här veckan ordentligt nu, sen väntar en lugnare vecka efter det.

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig, som jag har sett fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar