tisdag 11 oktober 2011

Jag rengjorde mitt tangentbord idag. Det blev ju fräsch och så men jag tror att jag lyckades paja mellanslagstangenten.

Idag blev det bröst+triceps innan jobbet, och det kunde ju ha blivit ett skitbra pass om jag inte hade varit så jävla svag. Var taggad innan och sugen på att köra slut på musklerna helt, men jag orkade bara inte. Lätta vikter kändes jättetunga och jag kom inte alls upp i normal nivå. Sjukt frustrerande, men så blir det ibland. Tror kanske jag har något i kroppen (förutom demens, sinnessjuka och mina kompletterande personligheter) och att det är därför det var så tungt idag. Kände i morses också att jag kom upp i puls fortare än vanligt. Dock borde ju skiten ha brutit ut efter stakintervallerna häromdagen, så jag tänker att om det ska vara på det viset så kör jag på. Kan ju inte vila från nånting som "kanske eventuellt bryter ut". Äsch, imorgon leder jag min morgonklass och kör på som tusan, och sen avslutar jag med lite cardio efter det. Tänker mig lite löpning om det är fint väder. Tänk vad underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar