fredag 28 oktober 2011

Och plötsligt förvandlades det här till en inredningsblogg.

Jag har inte varit mätt en enda gång idag. Jag har försökt ligga ganska lågt i energi i veckan och bara höjt om jag tränat mycket, så det klart att det känns väl idag när jag öppnar med två pass innan frukost. Jag har ju inga ätardagar nu under några veckor, men däremot kan jag lägga mig lite högre i energiintag när jag märker att kroppen behöver det. Kanske inte var helt genomtänkt att ta en sallad till lunch, men jag blev så sugen på det när vi åt på Mamma Mia senast och mamma tog det, och till mitt försvar så var det mycket mer kyckling i den då. Well well, jag ska försöka fylla på med mer vatten också, det kan vara en del av problemet faktiskt. Jag är så fruktansvärt dålig på det bara. Glömmer bort och märker av det sen när jag assketatörstig och har huvudvärk. My bad.

Ikea imorgon ju! Vad tror vi om det här?



Jag tror att det blir hur bra som helst till mina fina vita tapeter med rosa rosor. Guuud så puttinuttigt!! (Jag vet, jättemärkligt att jag börjar snacka köksmöbler här nu helt plötsligt, visa bilder och grejer. Men no worries, jag ska köpa mer träningskläder snart så då kan jag kompensera upp det här med lite bilder på löpartights och vindtäta vantar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar