lördag 15 oktober 2011

Jag kommer ihåg när jag var 20, då hade jag ingen aning om vad som gick på tv på lördagkvällarna.

Men jaaa, jag är en klant, jag vet jag vet. Morgonpromenaden imorses började med att Hanna frågade om jag skulle direkt till jobbet efteråt. Jag fattade inte alls vad hon menade. Efter vad som nog verkade som en evighet (iaf för Hanna) så kopplade jag att jag ju inte alls började 8.45, utan 7.45. Ja så det blev ju en aning stressigt. Men dryga 40 min fick jag gå iaf, jag hade packat ner allt igår kväll så det var bara att svänga förbi mig efter promenaden och hämta väskan. Jag var till och med nästan i tid. Sen har dagen gått i ett faktiskt. Jobb, sol, Kvantum, Sigges, matlagning, film, godis och apelsinjuice, allt har avlöst varandra. Stackars Johan var fortfarande lite sjuk så han ska ändå ha cred för att han lyckades hålla sig vaken ända fram till 21. Det var då någon gång som ögonlocken började bli lite tunga och han gick hem. Det var ganska ömsesidigt dock, jag kollade på klockan någon gång under filmen och var helt övertygad om att den var runt 22. Hon var tio i åtta då. Herregud, som en pensionär. Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart, men jag vet inte om det är okej när man är 25 och det är lördag. Å andra sidan brukar jag ju inte lägga så stor vikt vid vad som är okej och inte så jag kanske gör det ändå.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar