onsdag 26 oktober 2011

Ingen struktur här. Ni får strukturera själva. Och träna på!

Det är en sån där "blunda-kör-och-bara-ta-mig-igenom-vecka" just nu. Jag har nog dubbelkollat sex gånger idag vad det är för veckodag, och huvudräkning i kassan är ju inte att tänka på. Det flyger många dumma frågor från mig alltså, men jag tänker att det är det man har arbetskamrater till. Mina jättesnälla päron var iaf här idag och hjälpte mig skruva upp en hylla i köket (pappa skruvade, mamma väntade), och jag har storhandlat, småhandlat, tränat och jobbat. Morgonpromenaden var en skön start på dagen och powern gick alldeles utmärkt, så det genererade energi nog att fixa såna där saker. Det var tjugo härliga deltagare med på passet så det blev ett bra tryck i salen. Kul ju! Hoppas det blir lika många på fredag. Imorgon satsar jag på morgonjogg igen, sen ska jag käka lunch med min gode vän Johan. Det blir ju utmärkt tänker jag. En bra torsdag. Sova nu. Måste sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar