onsdag 5 oktober 2011

Slötittar på sjunde himlen och känner mig som en syndare.

Sov dåligt i natt med. Alla som är förvånade räcker upp en hand. Nä jag trodde inte det heller. Det var iaf inte tal om någon sovmorgon, jag hade pass 8.30 så det var bara att slänga på ett leende och köra. Det gick ganska bra faktiskt, förutom att vårt headset och mina för små, brosklösa öron inte riktigt matchar, vilket gör att ingen hör mig i de låtarna där man ligger ner.

Nu har jag precis käkat frukost och ska sen försöka powernapa lite innan jag ska till gymmet igen och träna med Hanna. Det är rygg+biceps på schemat så jag befarar att jag kommer vara tvungen att köra chins. Sen blev det visst ingen ledig dag ändå, Hanna behövde plugga så jag lovade att ta hennes kvällspass. Lika bra det tänker jag, jag behöver ju tider. Dessutom var jag ju nästan ledig igår. Och jag slutar redan 21 så då blir det att kasta mig på cykeln och snabbt som tusan trampa hem till fina Martina för Greyskväll med te och scones. Ljuvligt ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar