måndag 31 oktober 2011

jaha nähe.

Det är ju tur att jag är så självupptagen, annars hade jag ju faktiskt kunnat bry mig om det faktum att det bara var en person (vilket ändå var roligt) som bemödade sig med att skriva en snutt i kommentatorsfältet (herregud, nu använder jag ord som "snutt" också. Var är det för fel?). Jag hade ju kunnat tycka att jag ju ändå delar med mig ganska mycket av mig själv, helt självmant givetvis, och ni, era...tagare, bara tar. Att det kunde vara trevligt att liksom få reda på varför ni är här. Eller så. Det kunde ju ha varit så, och då kunde jag ju ha tyckt att det var tråkigt att ni höll igen.

Ni kanske är soffpotatisar. Det kanske är därför. Jag har ju varit lite hård mot soffpotatisar i min blogg. Men det står jag för. Ut och träna med er!

2 kommentarer: