fredag 28 oktober 2011

Anna Book är på tv så jag passar på att stänga av.

Den här fredagen har startat på bästa möjliga sätt. Först körde jag Powern med en massa glada och starka deltagare, och sen var jag med på Åsas spinning efter det. Sjukt jobbigt eftersom jag körde på ordentligt på mitt pass och hade mjölksyra redan när jag satte mig på cykeln, men det gick vägen ändå och efteråt har man ju världens bästa känsla i kroppen. Helt slut, lite småvärk överallt och konstant hungrig. Underbart.

Nu ska jag snart ge mig ner till stan och bjuda världens bästa mamma (ja, min egen alltså) på lunch och sen ikväll jobbar jag stängning. Imorgon kommer Christina in och jobbar för mig så att jag kan åka till Ikea med mamma och pappa. Kul ju! Ska köpa köksmöbler så att jag äntligen kan sitta där och äta. Att ständigt behöva transportera maten från köket in till vardagsrummet ökar ju risken för att tappa maten på vägen ganska markant (det är lite sånt där man måste tänka på när man är född klantig). Världens mysigaste kök kommer jag ha (så fort jag får bort den där förnimmelsen av konstant soplukt, doftljus kanske?).

Ta på mig "vanliga" kläder nu för FJÄRDE gången på samma vecka. Herregud, det måste ju vara nåt slags rekord för det här halvåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar