måndag 17 oktober 2011

Härliga måndag. Och på lördag kommer min brutta hit!!

Men för ett superhärligt spinningpass! Det var Andreas som körde och det var fan magiskt. Hög musik, bra musik, lagom peppning och i slutet när jag tyckte att jag tog i max så skrek han så skräckinjagande att jag inte vågade annat än att ta i lite till. Mycket bra, där samlade jag energi för hela veckan minsann! Yogan imorses gick för övrigt också väldigt bra. Över förväntan faktiskt, och Ulrika skrattade inte ens åt mig en enda gång. Hon smålog lite ibland, men hon sa efteråt att hon tyckte att det gick bra. Så varje måndag som jag inte jobbar ska jag på yoga. Jag behöver bli lite smidigare känner jag, sluta hålla på att gå in i saker hela tiden. Jag får ju så lätt blåmärken också, det är lite jobbigt att klantigheten syns så väl utåt tänker jag.

Tre bra pass idag alltså, en grymt givande träningsdag med andra ord. Imorgon får vi väl se vad det blir, funderar på morgonprom med brudarna, men kanske får bli ett magpass också. Alt cardio+mage innan lunch. Jag får se hur känslan blir helt enkelt. Har för övrigt lagt in en beställning från Gymvaruhuset idag också. Mamma sa hos optikern förut att det ju finns roligare saker att lägga pengar på än glasögon. Kosttillskott till exempel, sa jag då. Jag tror att hon trodde att jag skämtade.

1 kommentar: