måndag 3 oktober 2011

Jag har varit vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar.

Jag gick och lade mig "i tid" igår. Kände mig vuxen och förutseende och duktig och massa såna där saker. Sen vaknade jag halvfyra och kände mig mest pigg. Försökte somna om ett tag, en timme eller så, men sen tröttnade jag på det och gick upp och gjorde varm choklad och tog en macka istället. Jag var hungrig såklart. Och det värkte som tusan i mina fötter. Funderade på att ta en ipren ihop med chokladen men det kändes ju lite löjligt. Lade mig i soffan istället och satte på världens bästa film "Breakfast at Tiffany´s". Lyckades nog somna en stund till slut, och 07.15 ringde klockan och då var det dags att gå upp. Spinning hägrade, måste ha lite cardio nu. Blir knäpp av att inte få ta ut mig ordentligt, det blir inte samma sak när man kör styrka. Lite småirriterande dock att det gjorde ganska mycket ont i vänsterfoten under passet. Jag låtsades som att jag inte märkte något, vilket ju är anledningen till att jag är i den här sitsen överhuvudtaget. Hur gammal ska man vara för att börja lära sig av sina misstag? Tjugofemochetthalvt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar