söndag 2 oktober 2011

Hej söndag.

Det blev en sväng till gymmet igår eftermiddag för ett pass mage+biceps, de enda muskelgrupperna jag inte hade träningsvärk i. Lördagen avslutades sedan med en tripp till Glädje, jag och Hanna helt nyktra givetvis. Klart att man blev lite småsugen på ett glas vin hemma hos Jenny innan, men inte alls värre än att det lätt gick att stå emot. Det kändes liksom inte riktigt värt det. Det var kul att komma ut och vara lite social bara och få göra sig snygg och dra på sig något annat än träningskläder och actic-tröjor för en gångs skull. Och det var sjukt gött att i morse vakna och inte ens behöva fundera över om man är bakis eller inte.

Kvällens höjdpunkt: Den lille killen som var entrévärd på Glädje stoppade mig i dörren och frågade om jag hade leg. OM jag hade! Visade upp det i ren eufori och fick ett sympatiskt leende tillbaka när han förstod varför jag blev så glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar