onsdag 12 oktober 2011

Mina deltagare är de bästa av alla!

Det bästa med att leda klasser är att de genererar sjukt mycket energi. Kände mig som en yr höna när jag kom till gymmet i morses, och var som vanligt virrpanna nr 1 under passet, men förhoppningsvis märktes det inte så mycket (mer än vanligt iaf..). Efteråt drog jag på mig löparpjuxen och gav mig ut i det underbara vädret. Huvudvärk störde löpkänslan en del, men det var ändå helt otroligt skönt att få springa runt lite och bara njuta av att det faktiskt går. Jag nöjde mig med 20 min, sen började jag känna mig hungrig och lite trött i kroppen så jag vågade inte fortsätta längre. Man märker ju ganska omgående när man blir trött att man belastar annorlunda och mitt nya förståndiga jag vill inte göra någonting som förvärrar i fötterna. Skön start på dagen iaf, och det bästa- jag har en helt sjukt träningsvärk i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar