söndag 15 januari 2012

Två veckor..

..in på Fit 2012. Uppenbarligen är det ju bara jag som fortfarande håller i, annars hade ni ju berättat hur det går för er. Jag tolkar tystnaden som att ni har gett upp, och det är ju synd. Det är innebär ju att när jag går runt i sommar och känner mig fräschare än nånsin så kommer ni inte göra det. Men det är aldrig för sent att börja om vet ni, man kan ju aldrig lyckas om man inte försöker. Mina mål sitter fortfarande uppsatta på kylen, och mitt träningsupplägg sitter bredvid. Jag bockar av alla pass jag har kört som planerat och jag kryssar i kalendern varje dag som jag jag följt mina mål. Ville bara säga det. Att jag tycker ni ska ge er själva en chans att uppnå något ni strävat efter eller bara utmana er själva till sånt ni inte trodde var möjligt. Typ som ett 75min spinningpass med Andreas trots en träningsvärk i rumpa och framsida lår som gör att det är ett helt företag bara att resa sig ur soffan. Åh vad jag ser fram emot det!

2 kommentarer: