söndag 22 januari 2012

"Eh..jaha.."

Klantig i all ära, men min sämsta egenskap är nog ändå min totala brist på självinsikt. Hur ska man annars tolka tystnaden som uppstår varje gång jag på jobbet utbrister: ja så har vi ju sjukt trevlig personal här också!

Andreas tog sig friheten att boka in mig på sitt spinningpass imorgon så jag kan bara hoppas att alla före mig på reservlistan avbokar sig. Jag är liksom 21:a. Det känns en aning kört, men jag kan ju hoppas ändå. Sen mina vänner, är jag inbokad på corepasset som är efter spinningen. Det känns fruktansvärt skrämmande, men det var ju det här med att prova nya saker. Där behöver inga reserver avboka sig, nej nej, håll hårt i platsen så lägger jag av lite fejksvordomar imogon när jag "tyvärr inte kom med" på passet.

1 kommentar:

  1. Då hoppas jag oxå att många avbokar sig så att vi ses i spinningsalen ikväll goding!! :)

    SvaraRadera