måndag 23 januari 2012

den mentala uppladdningen är väldigt viktig.

Taggar för spinning (på ett sånt där "jagliggerhärisoffanochresermiginteförränjagverkligenmåstespringaiväg"- kind of way), oh yes. Det var tur det för det hade nog inte gått lika bra att ta ut mig på löpbandet idag. Otroligt seg är jag. Det blir ingen core dock, fina Martina ringde förut och undrade om Ebbe kunde få hänga här ikväll och det är ju klart han får, så jag hinner inte riktigt med core-passet. Mitt största bekymmer just nu (förutom räkningar som inte betalar sig själva) är dock huruvida min ryamatta kommer vara sig lik även efter att Ebbe har varit här och härjat. Enligt Martina är han rumsren nu, men så säger väl alla småbarnspäron som är i behov av hundvakt. Vad jag vet har Martina och Martin fortfarande inte lagt på sina mattor igen. Och sist jag var där låg det en handduk på soffan, liksom för att Ebbe inte riktigt kunnat hålla sig. Känns olycksbådande. Men vad gör man inte för lite sällskap, liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar