tisdag 3 januari 2012

Men shit.

Note to self: ingen mer treadclimber. Missförstå mig rätt här nu, det är en grym maskin, men eftersom man går i uppförsbacke hela tiden så behöver man ju aldrig sträcka ut benet ordentligt, vilket resulterat i att jag är sjukt stram i baksida lår. Nu får det bli löpning/crosstrainer på morgnarna istället, och minst ett yogapass i veckan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska prova för nytt denna veckan, jobbar ju bara kväll i stort sett, och sen är det helg mitt i veckan också så klasserna på gymmet är ju borttagna på torsdag och fredag. Fasan är ju att det enda alternativet är step på lördag. Jag kör ju inte step. På riktigt så finns det finns inte att jag kör step. Jag har inte kordination till det. Eller så är det minnet det är fel på, blir det fler än två saker att tänka på så glömmer jag garanterat bort en. Men men, en utmaning är en utmaning. Jösses. Kanske borde ta inträde på passet i så fall, det kan ju bli tidernas show.

1 kommentar:

  1. Din sämre hälft3 jan. 2012 11:14:00

    Har du sagt ett nytt pass i veckan bruttan, så har du nog inget annat val än att boka upp dig på steppen.:p. Det är vid sådana här tillfällen jag verkligen saknar att jag inte bor i Skövde!!;)<3

    SvaraRadera