söndag 8 januari 2012

Friskförklarad. Typ.

Idag har varit en mycket produktiv dag, duktig Madde. Jag har packat ner alla julgrejer OCH burit ner det i källaren. Det är väldigt ovanligt när det gäller mig, att saker åker ner i källaren med en gång, det brukar få stå en två-tre veckor innan jag orkar ta mig ner dit. Dessutom har jag dammsugit, tvättat (inte bara en, inte bara två, utan TRE gånger!!) OCH orkat hänga all tvätt. Trots att det är det tråkigaste som finns i hela världen (tråkigare än att vara sjuk tillochmed) så har jag hängt tvätten så fort den var klar. Igen, duktig Madde. Till råga på allt detta har jag jobbat, om en än ett kort pass (men tillräckligt långt för att hinna träffa både Mia och Kristin och det gångrade min energi med 100), ikväll, så jag tycker faktiskt att jag är redo att träna igen imorgon. Startar igång lite mjukt med ett yoga-pass och så blir det rygg/biceps med syrrans man på kvällen. Det blir alla tiders det, känns asbra faktiskt.

Kanske inte kommer naila Ljuset imorgon dock. Det är ett nederlag som kan svida en del. Det får bli lag på pass yoga i veckan fr.o.m nu.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är på G igen.

    SvaraRadera
  2. Det var så härligt att se dig igen kära vän!!! Skönt att du är tillbaka från vad som känns som en evighetssjuka! :) Kramar

    SvaraRadera