fredag 27 januari 2012

Drömmer om mat nu, då vet man att man gör rätt.

Åh jag längtar till på måndag. På måndag är jag nämligen ledig. L-E-D-I-G (ja förutom LS-föreläsningen jag ska ha på kvällen då, men skit i det nu). Kan ni förstå vilken lycka?! Jag har i snitt en ledig dag i veckan, nästa vecka är det tre. TRE!!

Imorgon tänker jag pallra mig upp tidigt så jag hinner med lite löpning innan jobbet. Det är ingen idé att säga riktigt hur tidigt för då blir det väl ramaskri kan jag tro. "På en lördag!?", "galenSKAP", "men du är ju inte klok" och allt vad det nu kan vara. Lite samma som när man säger att man inte tänker äta någon semla på semledagen (jag hoppas INNERLIGT att man kan få tag på semlor fortfarande två veckor efteråt när jag också vill äta), det är som att folk tar det som en personlig förolämpning. Iaf, efter jobbet bär det ut till landet med min brutta och då ska vi jogga en mil. Hon har aldrig gjort det innan, min bästis, så jag tyckte att det var dags nu. Vad hon tyckte? Det vet jag inte. Jag anser det vara högst irrelevant i sammanhanget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar