torsdag 26 januari 2012

Men jag är snäll när jag sover.

Ja jösses. Jag har varit så social i flera dagar nu så jag är helt dränerad på socialitet. Jag är antisocial. Otrevlig rent av. Det kan komma att visa sig på morgonklassen imorgon. Det kan komma att bli så att jag är ganska bitsk och inte tolererar något tjafs eller fusk eller så. Att jag skriker lite högt på de som försöker sig på att mygla och vila. Det förekommer ingen vila i mitt pass, jag är väldigt tydlig med det. Så imorgon kan jag komma att spänna blicken i de som inte gör som jag säger. Locka fram bitchen i mig. Det kommer vara precis som vanligt med andra ord.

3 kommentarer:

  1. Jaha ja. Nu vågar jag ju inte vara med. Bitchig Madde med mitt morgonhumör liksom. I morgon kväll lämnar vi f ö stället 20.00.30 eller? Vi kastar oss in med ögonbindlar bland det där vi inte vill se. :D

    SvaraRadera
  2. Du skulle varit med, en kommentar efter maglåten var "ååh..jag saknar plankan", så jag antar att den var ganska jobbig;) 20.00.30 sounds like a plan!

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte du var snäll:) Om det beror på att jag gjorde som du sa, eller att du inte såg mig, vet jag inte riktigt.Men ett bra pass var det. Jag saknar INTE plankan, därmed inte sagt att magövningen var enkel.Snarare tvärtom ,men roligare, Japp definitivt

    SvaraRadera