onsdag 25 januari 2012

Inlägg från igår kväll som av någon anledning inte blev publicerat.

En dags vila blev till två dagar. Imorgon jobbar jag (inte helt enligt planerna) mellan 8-20 så inte ens jag känner för att trycka in ett träningspass där. Det är ju ändå v4 liksom.
Ikväll efter jobbet har jag haft min kära vän Johan på besök, och hur trevligt det än är när han kommer så är det alltid ännu trevligare när han har med sig mat (det är ju lite så jag funkar). Dessutom har han helt köpt det här med att jag är strikt med kosten så middagen var helt och hållet anpassat efter mig. Fina han. (Han skulle hem och göra en matlåda av chorizo, bacon och matlagningsgrädde nu dock, vet inte om det skulle vara någon typ av statement).
Nu ska jag slockna så jag orkar med morgondagen, och sen efter imorgon är det torsdag och sen fredag och sen lördag och då kommer min brutta hit och då ska vi hänga på farmen med alla djur och bara umgås och njuta av att det inte är sexton mil emellan oss. Dessutom ska jag dra med henne ut på en mil i löparpjuxen (det kan ju inte bara vara roligt att hänga med mig liksom, måste ju ställa lite krav på flickstackarn). God natt.

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen med skräckblandad förtjusning som den här flickstackarn ser fram emot helgen!:)

    SvaraRadera
  2. Hehe..det blir nog bra bruttan. Hehehe.

    SvaraRadera