fredag 13 januari 2012

Honung.

Det är fredag den trettonde idag. Jag ska försöka att inte tänka på det fr.o.m nu. Det kanske var därför som powern gick så dåligt. Det gör det iofs alla gånger man premiärar ett nytt pass, usch vad jag inte gillar det egentligen.

Men det var inte det jag skulle säga. Fit 2012 har ju pågått i snart två veckor, och jag vet inte hur det är för er men jag tycker det går hur bra som helst. Jag har inte varit sugen på sötsaker någon gång egentligen, och jag har lagt mig precis så högt att jag håller mig mätt under dagen och inte blir sugen på en massa skit. Det lär ju kanske slå till ett jävla sug om någon vecka eller två och om det är svårt med sötsuget kan jag varmt rekommendera det här:

Det är smaksatt honung, och det är perfekt om man blir sugen på choklad eller något annat sött, det är bara att ta en sked honung. Mycket bättre! Jag har köpt mina burkar av en stammis på powern, Jan, och vill ni också göra det så finns det massa olika smaker att välja mellan HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar